Thursday, September 11, 2014

EVERY BREAKING WAVE

EVERY BREAKING WAVE… Every breaking wave on the shore, Tells the next one "there'll be one more", Every gambler knows when to lose, It's what you're really there for, Someone else fears, Now I'm speaking to an answerphone, Like every fallen leaf on the breeze, Winter wouldn't leave it alone, alone, If you go, If you go your way and I go mine, Are we so, Are we so helpless against the time?, Baby, every doubt of history, Knows that we're in love with defeat, Are we ready to be swept off our feet, And start chasing every breaking wave?









top: Versace
shorts: ZARA
bag: MK
glasses: RayBan

10 comments:

  1. świetny zestaw;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. witaj kochana!
    no pięknie!!! cudna stylizacja, zdjęcia cudne, zwłaszzcza to ostatnie ohhh <3
    tak siedzę i się zastanawiam.. jesteś naturalną blondynką?? Jakie masz piękne włosy!!! Długie i .. BLOND!! Pamiętam moje małe szaleństwo , rozjaśniłam włosy i je przesuszyłam ! ścięłam :
    (
    dziś mam długie i ciemne kosmyki, dlatego się zastanawiam jak Ty to robisz?! Piękna!

    pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  3. masz przepiękne włosy !!
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pozytywne, letnie zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Bluzeczka bardzo ładna! Świetnie wyglądasz i jakie masz cudowne włosy!

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete