Monday, September 1, 2014

BACK TO THE 90's

BACK TO THE 90's… Maybe I'm a little bit old fashioned, but I just adore old, vintage clothes, especially from American Apparel shop, which is honestly my best. I think, sometimes woman who wears, high-waisted, baggy trousers looks more sexy than woman who wears short skirt. Remember simple outfits always draw attention of other people!












jelly sandals- American Apparel 


pants- Bershka
jacket- Marc Cain
sweater- H&M 



Dorothy M. my crazy photographer! Thank you my dear for everything, I love you!


16 comments:

  1. tę część mody lat '90 lubię wielce! więc - podoba mi się!

    P.S. swoją drogą takie spodnie miałam w szafie i nosiłam jeszcze na pierwszym roku pierwszych studiów - ponieważ miałam to szczęście i ciągle wchodziłam w spodnie kupione mi w okolicach ostatniej klasy szkoły podstawowej ;P szkoda, że wywaliłam je, jak poszedł w nich ekspres - byłyby na teraz jak znalazł :D

    ReplyDelete
  2. Śliczny sweterek :) Fajowo pokarbowane włosy!
    http://fringiela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. masz piękne długie włosy
    ciekawy look !
    dodałam do obserwowanych
    miłego dnia

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia ;>
    Bardzo pozytywne :)

    ReplyDelete
  5. Ależ jesteś fotogeniczna i pozytywna, chce się patrzeć. Klimat lat 90 miał swój czar, więc dobrze, że ktoś chce go przywoływać i jeszcze w tak udany sposób.

    ReplyDelete
  6. Świetnie wyglądasz kochana ! :))

    Obserwuję, proszę o SZCZERE poklikanie w linki, wiesz jakie to jest ważne, odwdzięczam się komentarzami i obserwacją :))

    http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz wspaniale! Jesteś niesamowita XD

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zapraszam do mnie na NOWY OUTFIT
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fajnie to wygląda chociaż ja osobiście bym się tak nie ubrała :)Co powiesz na wspólną obserwację?:) daj znać u mnie - jjustyys.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  9. Na prawdę oryginalnie wyglądasz! Wszystko mi się podoba :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ♥

    ReplyDelete
  10. Kurczę uważam, że lata 90 powinny zniknąć z mapy modowej :) Lata 80 może i bardziej kiczowate, ale jednak miały coś w sobie, za to moda lat 90 mam wrażenie, że zawsze podkreślała wszystkie mankamenty kobiecego ciała :P

    ReplyDelete
  11. Nie znoszę mody lat 90tych. Wyglądali tragicznie.


    http://miinikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete